marți, 9 septembrie 2008

Girls night somewhere.

5 zile pana incepe scoala. Nu nu asteptam acest lucru de aceea am decis sa mai profitam putin. Visam de mult la un party party ca intre fete and so we did.
Locul perfect:cabana lu' Teo de la Sugag(adsolut incredibila)
Compania perfecta:Emi, Dora, Teo si eu
Glumele:"hai, hai"...."ai ajuns deja?"
Bancurile:"No...si cica era o data o tipa care era pe ciclu si care vroia neaparat sa si'o traga cu prietenul ei. Si ce se gandeste ea...daca tot mergem la chef il imbat bine si nu o sa isi mai aduca aminte. Zis si facut. Toate perfecte. Dimineata se trezeste si pleaca. Absolut perfect. Se trezeste tipu mahmur si se uita in stanga in dreapta...ce'oi fi facut eu azi noapte...si se uita in pat si vede o balta de sange...panicat incepe sa isi caute pistolu."ce'am facut? ce'am facut? am impuscat'o". ei bine nu a impuscat'o pistolul era la loc. "ce'am facut?ce'am facut? am injunghiat'o". Toate cutitele la locul lor, nu o injunghiase.se duce tipu la baie si se uita in oglinda si era plin de sange la gura. "O, nu se poate! Am mancat'o!"
Activitatile:masca de fata cu argila...ieftina si...fun.



Mancare:

Somn:Si ceainicele lu mama lu Teo:

3 comentarii:

Anonim spunea...

absolut superb:)) tari dumele

Unknown spunea...

lets do it again!

leo spunea...

Doamne, cel mai scarbos banc pe care l-am auzit(citit) xD