joi, 23 aprilie 2009

"Asezamantul social Sf Vasile cel Mare"



Sarbatoare, soare, cercetasi si o mica fapta buna din inima.
Am reusit sa aducem zambete pe fetele unor copii care tanjesc dupa atentie, afectiune si intelegere. Le-am oferit doar cateva ore din timpul nostru si i'am l
asat sa invadeze lumea noastra. Ne'am imprietenit si am ascultat, am inteles si am explicat. Prin lucrurile simple pe care le'am facut, ne'am apropiat sau cel putin am incercat.
Personal am fost impresionata de dragostea care le lipseste acestor copii. Se ataseaza imediat si se lipesc de tine, apoi te induioseaza spunandu'ti cel mai sincer lucru ce le trece prin minte sau pur si simplu luandu'te in brate fara vreun motiv anume, abia cunoscandu'te. Ei au curajul sa caute in fiecare orice strop de sentiment, si sa il devoreze plini de multumire.
Am aflat ca putem oferi din nimic, mai mult decat mi'am imaginat vreodata.

Cla
tite:


Salam de biscuiti:


Jocuri:





Daruieste o clipa din viata ta cu zambetul pe buze.

Niciun comentariu: